LOK

SB Naantali Naantali - YT Jalpa  1 - 4

Tampere, Tamppi Areena

Jalpa oli vahva ja vei pelin 1-4

Ensimmäinen erä pelattu, vastustaja aloitti voimalla ja tuli ylhäällä kahdella päälle. Peli siirtyi kuitenkin selvästi N1 hallintaan ja kaikki kolme hyökkäysvitjaa pyöritty peliä näyttävästi. Palkintokin tuli kun Pihla Kempin vedon ohjasi Micaela Sirola sisään.

Jalpa tuli toiseenkin vahvasti ja loi lukuisia tilanteita, joista seurasikin tulosta, ensin tasoihin ja seuraavaksi ohi. N1 sai taas pelistä kiinni ja loi nipun paikkoja, alivoima kuitenkin katkaisi tasoitusyritykset. Alivoima kestettiin hyvin, mutta tovi siitä ja Jalpa teki erän kolmannen ylänurkka maalin joille Naantalin maalissa pelannut Paula Korhonen ei ole voinut mitään. Tämän jälkeenkin kaukaa maskin takaa pompulla pallo Naantalin verkkoon ja kolmanteen 1-4 takaa-ajosta. Omassa päässä painetta vastustajan tullessa tosi kovaa päälle palloa ei saada ajoissa liikkeelle.

Kolmannessa vastus edelleen terävämpi ja paremmalla jalalla. Meidän pelistä fokus kadonnut eikä paikkoja enää luoda. Meille lisäksi toinen alivoima erän puoliväliin joka pelattiin erittäin hyvin Jasmina Ruusolan pitäessä palloa yksin vastustajan päädyssä kymmeniä sekuntteja. Erän loppuun pientä parannusta, mutta parempi voitti tänään. Varsinkin Jalpan karvaus oli kovaa.